Konfigurator zawieszenia
BMW E46
WAŻNE! ZANIM ZAMÓWISZ PRZEWIŃ PONIŻEJ I POZNAJ SZCZEGÓŁY WSZYSTKICH DOSTĘPNYCH OPCJI
Zestawy na przód
- V1 – zestaw zbudowany na amortyzatorze twin-tube. W domyśle komfortowe nastawy oraz sprężyny 7kg/mm. Amortyzatory te możemy dowolnie dostroić do sztywniejszych sprężyn. 2700 zł
- V2 – zestaw zbudowany na monotube upside down (Bilstein). Dowolny skok oraz nastawy tłumienia i ciśnienie gazu. Sprężyny w podstawie 7kg/mm. Amortyzatory monotube nastawione są na performance, więc jeśli chcesz wykorzystać potencjał samochodu i pojeździć nieco szybciej to jest to propozycja dla Ciebie. 3600 zł
Zestawy na tył
Podstawowym elementem tylnego zestawu są regulacje oraz helpery, przekładki i górne podkładki do oparcia sprężyn o karoserię. 850 zł
Do wyboru amortyzatory:
- PK – twin-tube olejowo-gazowy o lekko skróconym skoku. 660 zł
- KONI Sport Short – twin-tube olejowy z regulacją tłumienia powrotu o zmniejszonym skoku. 1100 zł
- BILSTEIN – monotube olejowo-gazowy. 1250 zł
DODATKI I POZOSTAŁE INFO
- Regulowane łączniki stabilizatora (możemy też skrócić Twoje) 240 zł
- Eibach ERS (przód lub tył) dowolne sprężyny z palety 490 zł
- Klasyczne poduszki przód 160 zł
- Klasyczne poduszki tył 60 zł
- Camber przód uliczny (łożysko 35 mm) 450 zł
- Camber przód motorsport (łożyska 42 mm) 1200 zł
- Poduszki tylne na poliuretanie 180 zł
- Łożyskowane talerzyki górne sprężyn przednich (mają sens w przypadku zastosowania camber plate, zapobiegają tzw. coil bind czyli przeskakiwaniu sprężyn przy skręcie w miejscu) 220 zł
- Wszystkie zestawy posiadają odboje z PUR (spieniony poliuretan) co zapewnia znacznie bardziej komfortowe dobicie względem odbojów gumowych. Do naszych zestawów dodajemy również śruby do tarcz kotwicznych ze stali nierdzewnej.
- Uśredniony czas realizacji: zazwyczaj 5-7 tygodni.