FAQ

Masz pytanie?
Znajdź odpowiedź!

Jakie są największe zalety zawieszenia gwintowanego PK?

To zależy od tego, jaki wariant i jaką konfigurację wybierzemy. Każdy setup budowany jest pod auto i wymagania klienta, więc ich zalety różnią się. Dla jednego będzie to możliwość skręcenia auta tak nisko, że oprze się wahaczami o ziemię. Ktoś inny będzie chciał spasować koła i priorytetem będzie wysoka sztywność bez względu na komfort. Jeszcze inni będą chcieli skupić się na sportowej charakterystyce i podniesieniu możliwości samochodu.

Staramy się, w miarę możliwości, łączyć te cechy!

Jaka jest wasza specjalizacja?

Specjalizujemy się w klasycznych BMW w stylu german/stance. Spas, bardzo szerokie koła 3-tlg oraz naciągi to nasz świat.

Nie oznacza to jednak, że zamykamy się na inne marki. Lubimy wyzwania i wielokrotnie budowaliśmy sety pod niezwykle mało popularne auta 😉

Czy spasowozy nadają się do jazdy na co dzień?

Jedni lubią czekoladę, a inni niż im paznokcie wyrywają. Auta zlotowe to często lalki, w które wpakowane są dziesiątki, a nawet i setki tysięcy złotych oraz proporcjonalnie wiele czasu. Mało kto chce poruszać się takim autem jako daily.

Pomijając kwestie zużycia auta jazda na secie zbudowanym typowo do spasu może być dość specyficznym doświadczeniem. Tak jak szpilki louboutin ubiera się raczej na randki niż na spacer z psem czy wyjście po zakupy tak autem tego typu jeździmy głównie na zloty i niedzielne przejażdżki.

Czy wzbudzę zainteresowanie kobiet zakłądając zestaw PK?

Wszystkie szanujące się kobiety dobrze wiedzą, że obniżone auta są szybkie – a szybkie auta są sportowe. Sportowe auta zaś są drogie! Nie zmienia to jednak faktu, że grubo porobionym autem zazwyczaj wzbudzimy zainteresowanie innych mężczyzn.

Jeśli jesteśmy kobietą działa to ze zdwojoną siłą!

Dlaczego nie robicie zestawów do innych samochodów?

PK powstało z pasji do klasycznych BMW. Jesteśmy w stanie zbudować zawias do każdego samochodu, ale specjalizujemy się w Pełnoletnich Beemkach 😉

Dlaczego zbudowanie zestawu trwa tak długo?

Wszystkie zestawy budowane są na zamówienie. Posiadamy na stanie część najpopularniejszych elementów, ale większość dopasowana jest pod auto i oczekiwania klienta. Zazwyczaj kolejka to najmniej 10-12, a w sezonie i 20+ zestawów. Staramy się możliwie najlepiej organizować pracę, ale przy takim zróżnicowaniu i ilości części do wyprodukowania oraz prac związanych z obróbką cały proces po prostu musi potrwać.

Ilość opcji w konfiguratorze mnie przeraża. Co zrobić, jeśli nie wiem czego chcę?

Połowa ludzkości boryka się z takimi myślami każdego dnia! Zapraszamy do kontaktu. Napisz kilka słów o swoim aucie i jego przeznaczenia. Powiedz nam jak jeździsz i ile chciałbyś wydać. Mamy ogromne doświadczenie zarówno w motorsporcie jak i świecie spasów. Od lat doradzamy na grupach i forach internetowych;)

Co zrobić jeśli mojego auta nie ma w konfiguratorze, a ja chciałbym w nim zestaw PK?

Należy przygotować możliwie dużo informacji odnośnie samochodu i skontaktować się z nami mailowo bądź na Facebooku. Lubimy pomagać w nietuzinkowych projektach i robimy to regularnie. Oczywiście niestandardowe projekty wymagają odpowiedniego budżetu i cierpliwości.

Czy na Waszych zestawach można zbudować air ride?

Jeśli zestaw ma być zbudowany pod powietrze, należy nas o tym poinformować. Zastosujemy rury w odpowiednich standardach (pod okucia) oraz dobierzemy skok i parametry tłumienia wedle uznania. Oczywiście cena zostanie obniżona o koszt sprężyn.

Hall of Fame czyli najlepsze projekty!

Obejrzyj najciekawsze i najbardziej dopieszczone samochody, których właściciele zdecydowali się na zestawy PK. Większość z powyższych może pochwalić się odznaczeniami i wyróżnieniami z prestiżowych zlotów w Polsce i nie tylko!