Konfigurator zawieszenia

BMW E39

WAŻNE! ZANIM ZAMÓWISZ PRZEWIŃ PONIŻEJ I POZNAJ SZCZEGÓŁY WSZYSTKICH DOSTĘPNYCH OPCJI

Nasze zestawy

  • V1 – zestaw silnie stłumiony, niskociśnieniowy twin-tube w otwartej kąpieli olejowej. W domyśle sprężyny 8kg/mm. Zestaw przy odpowiednich nastawach może sobie jednak poradzić ze znacznie większymi sztywnościami i nadaje się wtedy do bardzo mocnych obniżeń. Brak ciśnienia pozwala na zachowanie takich samych parametrów niezależnie od ustawionej wysokości. 3500 zł
  • V3 – zestaw z dowolnym skokiem i nastawami tłumienia oparty o monotube upside down z przodu i klasyczny monotube z tyłu (Bilstein). W domyśle sprężyny 8kg/mm. Konstrukcja upside down z przodu daje większą sztywność boczną amortyzatora. Amortyzatory te nie są tak czułe na małe nierówności jak zestawy v1. Są bezkonkurecyjne na polu performance, szczególnie na dłuższych odcinkach. 6400 zł

DODATKI I POZOSTAŁE INFO

  • Klasyczne poduszki przód 180 zł
  • Klasyczne poduszki tył 150 zł
  • Camber przód uliczny (łożysko 35 mm) 450 zł
  • Camber przód motorsport (łożyska 42 mm) 1200 zł
  • Poduszki tylne na poliuretanie 320 zł
  • Łożyskowane talerzyki górne sprężyn przednich (mają sens w przypadku zastosowania camber plate, zapobiegają tzw. coil bind czyli przeskakiwaniu sprężyn przy skręcie w miejscu) 220 zł
  • Eibach ERS dowolne sprężyny z palety 980 zł
  • Wszystkie zestawy posiadają odboje z PUR (spieniony poliuretan) co zapewnia znacznie bardziej komfortowe dobicie względem odbojów gumowych. Do naszych zestawów dodajemy również śruby do tarcz kotwicznych ze stali nierdzewnej.
  • Uśredniony czas realizacji: zazwyczaj 5-7 tygodni.

WYBRANE REALIZACJE