Konfigurator zawieszenia
BMW E24
WAŻNE! ZANIM ZAMÓWISZ PRZEWIŃ PONIŻEJ I POZNAJ SZCZEGÓŁY WSZYSTKICH DOSTĘPNYCH OPCJI
Nasze zestawy
- V2 – zestaw silniej stłumiony, niskociśnieniowy twin-tube w otwartej kąpieli olejowej. W domyśle sprężyny 8kg/mm. Zestaw przy odpowiednich nastawach może sobie jednak poradzić ze znacznie większymi sztywnościami i jest stworzony do bardzo mocnych obniżeń. Brak ciśnienia pozwala na zachowanie takich samych parametrów niezależnie od ustawionej wysokości. 4700 zł
- V3 – zestaw z dowolnym skokiem i nastawami tłumienia oparty o monotube upside down z przodu i klasyczny monotube z tyłu (Bilstein). W domyśle sprężyny 8kg/mm. Konstrukcja upside down zwiększa sztywność boczną amortyzatora. Amortyzatory te nie są tak czułe na małe nierówności jak zestawy v1 i v2 jednak są bezkonkurencyjne na polu performance, szczególnie na dłuższych odcinkach. 7500 zł
DODATKI I POZOSTAŁE INFO
- Camber przód uliczny (łożysko 35 mm) 450 zł
- Camber przód motorsport (łożyska 42 mm) 1200 zł
- Poduszki tylne na poliuretanie 320 zł
- Łożyskowane talerzyki górne sprężyn przednich (mają sens w przypadku zastosowania camber plate, zapobiegają tzw. coil bind czyli przeskakiwaniu sprężyn przy skręcie w miejscu) 220 zł
- Eibach ERS dowolne sprężyny z palety 980 zł
- Wszystkie zestawy posiadają odboje z PUR (spieniony poliuretan) co zapewnia znacznie bardziej komfortowe dobicie względem odbojów gumowych. Do naszych zestawów dodajemy również śruby do tarcz kotwicznych ze stali nierdzewnej.
- Do wykonania zestawu niezbędne jest dostarczenie nam przednich rozebranych zwrotnic. Wymagamy albo podesłania lag przed wykonaniem, albo odesłania po zrobieniu i założeniu naszego seta (żeby auto nie stało unieruchomione). Zazwyczaj dysponujemy zapasem zwrotnic).
- Uśredniony czas realizacji: zazwyczaj 5-7 tygodni.